//NAME

Disclaimer
You've visited to YOUR URL HERE.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ugly betty RaRa. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

put your cbox here. width: 210, height: 75.
Flying back







dia dalam hati lieeya
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


hari ni lieeya so badmood . lieeya pon tak tahu la sebab apa . mungkin sebab 
setiap malam , saya mesti teringat kan awak .. tapi kan , malam tadi saya rasa macam rindu sangat kat awak .. ntah kenapa , tetibe hati saya tergerak nak buka sim kad lame , rupe-2 nye emunk betol lah yang awak ade contact saya time tuw .. hurm :'( tak sangka yang perasaan saya pada pada awak masih lagi kuat dan teguh .. subahanallah ......
ayat ni bukan untuk lieeya tapi untuk _________. 
i know he love she so much . 
but macam mana dengan perasaan lieeya .

BOLEH TAK AWAK PIKIR SEKEJAP TENTANG SAYA